Kuinka kauan siinä kestää kun olette saanut uuden kirjan siihen että, se on oikeasti myös hyllyssä?

Kysytty

Kuinka kauan siinä kestää kun olette saanut uuden kirjan siihen että, se on oikeasti myös hyllyssä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Se voi kestää yhdestä päivästä kuukauteen. Asiaan vaikuttavat monet tekijät: 1) luettelointipalvelun nopeus (saadaan sähköisesti), 2) viikoittain saapuvan aineiston määrä (10-20 laatikkoa tai enemmänkin viikossa), 3) henkilökunnan määrä (esim. onko tilapäisiä työntekijöitä saatavilla), 4) varattu aineisto pyritään käsittelemään nopeasti lainauskuntoon.