Kuinka Kauan Kouvolankirjastoista saa varata nuorten kirjoja ilmaiseksi ?

Kysytty

Kuinka Kauan Kouvolankirjastoista saa varata nuorten kirjoja ilmaiseksi ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan kirjastoissa lasten- ja nuortenosaston video-, dvd- ja blu-ray -aineistojen sekä dvd-rom -levyjen varaaminen maksaa 1 €. Muun lasten- ja nuortenosaston aineiston varaaminen on maksutonta. Nämä varausmaksuohjeet ovat voimassa toistaiseksi, tosin muutoksia ei ole ainakaan tällä hetkellä tiedossa.