Kysymykseni on mikä on tuon Keinu -kirjan ISBN, jotta voisin etsiä sitä Frank monihaulla. Tuolla nimellä ei löydä mitään. Lainattu: "Pihakeinun piirustukset…

Kysytty

Kysymykseni on mikä on tuon Keinu -kirjan ISBN, jotta voisin etsiä sitä Frank monihaulla. Tuolla nimellä ei löydä mitään.

Lainattu:

"Pihakeinun piirustukset vastatusten istutava 4 h keinu katolla varustettuna
Vastattu 4.10.2010 17:01:43 (Viimeksi muokattu 4.10.2010 17:01:43)

Löytyy Keinu : mittakaavaan piirrettyjä mittapiirroksia ja värikuvia. (Tee itselle tai lahjaksi ; 106), 1995. Mallissa on katos."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä täytyy etsiä Tee itselle tai lahjaksi -nimistä teosta. Keinun ohje on osassa 106, jonka ISBN on 952-5036-05-7. Tätä sarjaa on myös Kymenlaakson kirjastoissa. Keinun ohjeen sisältävä osa 106 on myös Kouvolan pääkirjastossa.