Onko Espoon kirjastoissa mahdollisuus kaitafilmin digitointiin? Ja jos on, niin mistä kirjastoista tällainen löytyy?

Kysytty

Onko Espoon kirjastoissa mahdollisuus kaitafilmin digitointiin? Ja jos on, niin mistä kirjastoista tällainen löytyy?

Vastaus

Vastattu

Espoon kirjastoissa ei enää ole kaitafilmien digitointimahdollisuutta. Oodin digitointistudiossa on mahdollista digitoida myös kaitafilmejä.