Miten pystyy uusimaan lainakirjat netissä? Tässä osoitteessako?

Kysytty

Miten pystyy uusimaan lainakirjat netissä? Tässä osoitteessako?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useimmissa kirjastoissa voi uusia lainat Internetin kautta. Kysymyksestäsi ei ilmene missä kaupungissa käytät kirjastoa. Löydät oman kirjastosi yhteystiedot ja kotisivut Kirjastot-fi etusivulta kohdasta Kunnan- ja kaupunkien kirjastot. Oman kuntasi kirjaston sivuilta löytyy tietoa uusimisesta.

Virkailijat kirjastoissa opastavat mielellään kirjastopalveluiden käytössä.
Tervetuloa kirjastoon !