Minulla on joitakin vinyyli LP-levyjä, joiden sisällön haluaisin siirtää analogisesta digitaaliseen muotoon, mieluummin muistitikulle tai cd-levylle. Miten…

Kysytty

Minulla on joitakin vinyyli LP-levyjä, joiden sisällön haluaisin siirtää analogisesta digitaaliseen muotoon, mieluummin muistitikulle tai cd-levylle. Miten toimia Tampereella ja miten esim. varata aikaa kirjastosta, jos tällainen pavelumuoto löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mitä voi digitoida ja missä

LP-levyt

Lielahden kirjastossa ja Hervannan kirjaston tietotorilla on levysoitin, jolla vinyylilevyt voi siirtää CD-levyille tai mp3-tiedostoiksi. Pääkirjaston musiikkiosastolla voi digitoida vinyylilevyjä CD-levyille.

Digitointiajan voi varata ajanvarausohjelmasta.

https://www.tampere.fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/kirjastot/asiakaskoneet-ja-laitteet/digitointi-editointi.html

1 ääntä

Kommentit

Onko Turussa vastaavaa mahdollisuutta?

Minulla on vanha 78 kierrosta minuutissa äänilevy, jonka haluan cd: lle tai tikulle
Onnistuuko Lahdessa tai lähistöllä ?

voiko kirjastoissa esim. Vantaalla digitoida 78-kierroksen kielilevyjä?