Pitäisi saada vanha vinyylilevy cd-levylle. Onko teillä laitetta, jolla saisi vinyylin sähköiseen muotoon ja sitä kautta CD-levylle. Jos, niin pitääkö se…

Kysytty

Hei
Pitäisi saada vanha vinyylilevy cd-levylle. Onko teillä laitetta, jolla saisi vinyylin sähköiseen muotoon ja sitä kautta CD-levylle. Jos, niin pitääkö se varata etukäteen ?

Vastaus

Vastattu

Kauniaisten kirjastossa ei ole mahdollista siirtää vinyylilevyjä Cd-levyiksi. Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa tämä mahdollisuus on ainakin Entressen, Itäkeskuksen, Sellon ja Tikkurilan kirjastoissa. Kannatta siis ottaa yhteyttä johonkin näistä kirjastoista.

Digitointipalvelut Helmet-kirjastoissa:

  https://www.helmet.fi/fi-FI/Musiikki/Palvelut_musiikkiosastoilla/Digitointilaitteet(72033)