Onko teillä mahdollisuus siirtää vinyylilevyltä CD:lle ja CD:ltä toiselle CD:lle?

Kysytty

Onko teillä mahdollisuus siirtää vinyylilevyltä CD:lle ja CD:ltä toiselle CD:lle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun emme tiedä, mihin kirjastoon kysyjä viittaa sanalla "teillä", voimme vain antaa linkin HelMet-sivulle, josta löytyy luettelo kirjastoista, joissa vinyylilevyn digitointi onnistuu. CD-levyn kopiointi onnistuu ohjelmallisesti millä tahansa tietokoneella, jossa on polttava CD- tai DVD-asema, joten tätä palvelua eivät kirjastot ole perinteisesti tarjonneet kysynnän olemattomuuden takia. Siitäkin voi kuitenkin kysyä kirjastossa, johon päätyy vinyylejä digitoimaan. Huom! Kirjasto 10 on nyt suljettu ja sen palveluiden myöhemmästä saatavuudesta ei ole tarkkaa tietoa.

Heikki Poroila