Haen äänitettä kappaleesta "Tunturituvassa" Erkki Junkkarisen laulamana.. Olen jäljittänyt arkistotiedon, että sen on alun perin laulanut Erkki Junkkarinen v…

Kysytty

Hei! Haen äänitettä kappaleesta "Tunturituvassa" Erkki Junkkarisen laulamana.. Olen jäljittänyt arkistotiedon, että sen on alun perin laulanut Erkki Junkkarinen v. 1953 78 kierroksen levylle Triola t 4076. Olen kuullut kappaleen radiosta joskus 1980 tai -90 luvulla nimenomaan Erkki Junkkarisen laulamana. Voikohan tällaista äänitettä löytää mistään.

Vastaus

Vastattu

Tästä äänilevystä on Kansalliskirjaston kuunteluhuoneeseen mahdollista tilata kuuntelukopio g002410. Savikiekkoa ei löytynyt kirjastoista eikä musiikkiantikvaareista. Jos levyn tahtoo omaksi, kannattaa jättää johonkin musiikkiantikvaarin puutelistaan täydennyspyyntö tai olla muuten yhteydessä, esim. https://www.juvekim.fi/

Kansalliskirjaston kuunteluhuoneen info https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/aineistot/aineiston-saatavuus-ja-ka…

MUSIIKKIKIRJASTON NEUVONTA

Kansalliskirjasto

+358 (0)2941 21611

kk-musiikki@helsinki.fi

Tutustu Kansallisen äänitearkiston kokoelmiin.