Otsikko
Olisin uusinut lainaamani teokset, mutta en pääse kirjastoon. Mitä minun tulee tehdä?

Kysytty

Olisin uusinut lainaamani teokset, mutta en pääse kirjastoon. Mitä minun tulee tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjaston lainoja voi uusia verkkokirjastossa (helmet.fi) tunnusluvun kanssa. Jos tunnuslukua ei ole niin kannattaa seuraavalla kirjastokäynnillä ottaa henkilötodistus mukaan ja pyytää sellainen. Puhelimitse lainoja voi uusia kun kertoo puhelimessa kirjastokorttinsa numeron. Uusiminen onnistuu jos uusittaviin teoksiin ei kohdistu varauksia.