Olisiko mahdollista saada (onko tallella) Aamulehi 17 marraskuuta 1962 , kopio artikkelista Sallassa ja Viipurinlahdella Kuvassa on isoisäni ja lehti on niin…

Kysytty

Hei

Olisiko mahdollista saada (onko tallella) Aamulehi 17 marraskuuta 1962 ,
kopio artikkelista Sallassa ja Viipurinlahdella Kuvassa on isoisäni
ja lehti on niin vahingoittunut että ei voi enää lukea.
Ystävällisin terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastossa on Aamulehti mikrofilmimuodossa vuodesta 1881. Voit pyytää kopiot artikkelista oman kuntasi kirjaston kaukopalvelun kautta.

https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/search?p_p_id=searchResult_WAR…