Olisin kiinnostunut saamaan Kerttu Lampelan sanoittaman Isän muisto-laulun sanat. Laulu alkaa "Valoisana kesäyönä hiivit vuoteittemme luo...."

Kysytty

Olisin kiinnostunut saamaan Kerttu Lampelan sanoittaman Isän muisto-laulun sanat. Laulu alkaa "Valoisana kesäyönä hiivit vuoteittemme luo...."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kerttu Lampelan Isän muisto löytyy nuottijulkaisusta Hartaisiin hetkiin.