Olisiko mahdollista saada tilattua Saloon englanninkielisiä nuortenkirjoja/nuortenkirjaa (n. 20 kpl) koulukäyttöön? Olen Hermannin koulun englannin opettaja ja…

Kysytty

Hei!

Olisiko mahdollista saada tilattua Saloon englanninkielisiä nuortenkirjoja/nuortenkirjaa (n. 20 kpl) koulukäyttöön? Olen Hermannin koulun englannin opettaja ja olisi tärkeää saada mahdollisuuksien mukaan myös englanninkielistä materiaalia.

Ystävällisin terveisin, Miika

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aineiston hankintaa koskevissa kysymyksissä kannattaa olla yhteydessä suoraan paikkakunnan kirjastoon. Salon ollessa kyseessä, voit tiedustella asiaa lasten- ja nuortenosaston esimieheltä numerosta 02 778 4958 tai sähköpostitse osoitteesta iina.​kaustinen​@​salo.​fi