Otsikko
Olisiko kiinnostusta kirjoihin Toivo|Häpeä Psykiatria modernissa Suomessa? Kirja on painettu vuonna 2013. Katselin, että kirjaa on jonkin verran kirjastossa…

Kysytty

Olisiko kiinnostusta kirjoihin Toivo|Häpeä Psykiatria modernissa Suomessa?
Kirja on painettu vuonna 2013. Katselin, että kirjaa on jonkin verran kirjastossa. Haluaisitteko lahjoituksina lisää tuota kirjaa? Tällä hetkellä kirjat lepäävät Otavan kirjavarastossa ja niiden kohtaloa pohditaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Välitin kysymyksen Helsingin kaupunginkirjasto Hankinta- ja luettelointitoimistoon.

Heidän vastauksensa mukaan Helsingin kaupunginkirjastolla ei ole tarvetta hankkia lisäkappaleita kyseisestä kirjasta.