Kun kirjaston sivulla on kirjoja jotka on tilattu kirjastolle jo ennen julkaisupäivää niin kuinka kauan julkaisupäivästä keskimäärin kuluu aikee ennen kuin…

Kysytty

Kun kirjaston sivulla on kirjoja jotka on tilattu kirjastolle jo ennen julkaisupäivää niin kuinka kauan julkaisupäivästä keskimäärin kuluu aikee ennen kuin kirjat toimitetaan kirjastoille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomessa julkaistut kirjat saadaan Helmet-kirjastoihin parin viikon kuluessa niiden julkaisemisesta. Ulkomailta tilattavat saapuvat hitaammin, kovin monta viikkoa ei niidenkään saapumiseen pitäisi tilauksesta kulua.