Olen yrittänyt varata kirjoja, mutta kone ilmoittaa, että toiminto on estetty. Minulla on maksamattomia laskuja 5,20 euroa. Voiko johtua siitä? Aikaisemmin…

Kysytty

Olen yrittänyt varata kirjoja, mutta kone ilmoittaa, että toiminto on estetty. Minulla on maksamattomia laskuja 5,20 euroa. Voiko johtua siitä? Aikaisemmin varaukset onnistuivat aina....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuosta summasta se johtuu. Jos sinulla on maksamattomia maksuja 5 euroa tai enemmän, et voi tehdä varauksia.

Valitettavasti verkkomaksaminen ei vielä onnistu, vaan maksut pitää suorittaa kirjastossa. Verkkomaksaminen on lähiaikoina tulossa mahdolliseksi Helmet-palvelussa.