Otsikko
Kuinka paljon joudun maksamaan, jos olen epähuomiossa hukannut kirjastosta lainaamani kirjan?

Kysytty

Kuinka paljon joudun maksamaan, jos olen epähuomiossa hukannut kirjastosta lainaamani kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kadonneen tai vahingoittuneen aineiston voi korvata rahalla tai sisällöltään vastaavalla aineistolla. Uudehkosta materiaalista peritään hankintahinta, vanhemman materiaalin korvaushinta katsotaan Suomen markan arvokerrointaulukosta. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.lib.hel.fi/virkku/