Onko Phillip Mcgraw'n uusin kirja ilmestynyt kirjastoihin ja joko sitä voi varata ?

Kysytty

Onko Phillip Mcgraw'n uusin kirja ilmestynyt kirjastoihin ja joko sitä voi varata ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaan kirjaa Dr. Phil: Pidä huolta itsestäsi. Tämä kirja ei ole vielä tullut pääkaupunkiseudun kirjastoihin, joten sitä ei voi vielä varata. Kirjastot ovat kyllä tilanneet kirjaa ennakkoon jo viime kesäkuussa, mutta emme vielä ole saaneet tilaamiamme kirjoja. Myös esim. Tampereen kaupunginkirjastossa kirja on vasta hankinnassa, ei vielä lainattavissa.