Mikä kirja mahtaa olla kysymyksessä? Kirjassa on sisarukset joista toinen on ollut kadoksissa vuosikausia, ja sitten yhtäkkiä hän tulee takaisin. Kaikki muut…

Kysytty

Mikä kirja mahtaa olla kysymyksessä? Kirjassa on sisarukset joista toinen on ollut kadoksissa vuosikausia, ja sitten yhtäkkiä hän tulee takaisin. Kaikki muut ovat iloisia hänen paluustaan, paitsi hänen siskonsa joka ei ole täysin vakuuttunut että kyseessä on oikeasti hänen oikea siskonsa. Kyseessä ei ole Sophie McKenzien Girl, Missing eikä Rosamund Luptonin Sister.

Kirja on aika tuore, ehkä 2016-2017 julkaistu, ja alunperin varmaankin englanniksi kirjoitettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvauksesi sopii Cat Clarken teokseen The lost and the found (London : Quercus, 2015).

http://www.goodreads.com/book/show/20685157-the-lost-and-the-found

Kirjaa on Helmet-kirjastojen kokoelmissa yksi kappale, joka on tällä hetkellä lainassa, mutta voit tehdä siitä varauksen.

Mikäli tämä ei ole etsimäsi kirja, jatkan etsintöjä.

http://www.helmet.fi/fi-FI