Olen varannut kirjan ja nyt näyttää siltä, että en ehdi saada kirjaa siihen mennessä kun varaukseni on voimassa. Onko mahdollista pidentää netin kautta…

Kysytty

Olen varannut kirjan ja nyt näyttää siltä, että en ehdi saada kirjaa siihen mennessä kun varaukseni on voimassa. Onko mahdollista pidentää netin kautta varausaikaa, vai onko ainoa mahdollisuus varata kirja uudelleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netin kautta ei ole mahdollista pidentää varauksen voimassaoloaikaa, mutta voit ottaa yhteyttä kirjastoon ja pyytää henkilökuntaa muuttamaan varauksesi voimassaoloaikaa.