Olen teille/kirjastolle velkaa 28 ja risat jo useamman vuoden mikä on valitettavaa. Olen ollut jonkin aikaa velkasaneerauksessa, miten menetellään asian …

Kysytty

Hei! Olen teille/kirjastolle velkaa 28 ja risat jo useamman vuoden mikä on
valitettavaa.
Olen ollut jonkin aikaa velkasaneerauksessa, miten menetellään asian
kanssa jotta saadaan asiat päiväjärjestykseen ja lainaoikeuden takaisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston maksuja voi maksaa myös osamaksulla, jos kaikkea ei pysty heti maksamaan. Suosittelen, että menet lähikirjastoosi neuvottelemaan. Varmasti sinun tilanteeseesi löytyy ratkaisu helposti ja nopeasti.