Olen tehnyt kaksi varausta, ne pitää noutaa kirjastosta 7.7 Voiko joku aikuisista lapsistani noutaa ne - valitettavasti heillä ei ole minun kirjastokorttia…

Kysytty

Olen tehnyt kaksi varausta, ne pitää noutaa kirjastosta 7.7
Voiko joku aikuisista lapsistani noutaa ne - valitettavasti heillä ei ole minun kirjastokorttia.
Miten toimia?
Kiitos avusta

Vastaus

Vastattu

Lapsesi voivat noutaa varauksesi lainaten ne omilla kirjastokorteillaan kirjaston asiakaspalvelussa. Tässä tilanteessa lainaajan on esitettävä kirjastosta saamasi varausilmoitus (tullut tekstiviestinä, sähköpostitse tai postitse), joten välitä varausilmoituksesi aineistoa noutavalle.