Oliko Helmetissä ennen lukijoiden arvioita kirjoista? Vai muistanko väärin?

Kysytty

Oliko Helmetissä ennen lukijoiden arvioita kirjoista? Vai muistanko väärin?

Vastaus

Vastattu

Helmetissä on lukijoiden arvioita. Helmet-haussa on käytössä lisäosa ChiliFresh, jonka kautta voi arvioida lukemiaan teoksia joko antamalla tähtiä tai tähtien lisäksi myös kirjoittamalla arvioinnin. ChiliFresh yhdistää useiden kirjastojen asiakkaiden arvosteluita.

Arvostelut näkyvät kirjan tiedoissa sijaintien jälkeen. Esim. tässä Harry Potter -kirjassa on useita arviointeja.

Ohjeet toiminnon käyttöön.