Olen kuullut, että Lahden kirjastolla olisi maksutun lainojen erääntymismuistutuspalvelu, mikä toimii niin, että sähköpostiin tulee muistutus kun lainat ovat…

Kysytty

Hei!
Olen kuullut, että Lahden kirjastolla olisi maksutun lainojen erääntymismuistutuspalvelu, mikä toimii niin, että sähköpostiin tulee muistutus kun lainat ovat erääntymässä. Kuinka tämän palvelun saa käyttöönsä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastolla on käytössä palvelu, jolla asiakas saa eräpäivämuistutuksen sähköpostiin (maksuton) tai tekstiviestillä (0,30€/viesti). Palvelun saa käyttöönsä ottamalla yhteyttä kirjastoon tai kirjastossa paikan päällä.