Mitenkä pääsee katsomaan omia lainoja?

Kysytty

Mitenkä pääsee katsomaan omia lainoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjaston LASTU-verkkokirjaston internetosoite on lastukirjastot.fi. Sivun oikeassa yläkulmassa on Kirjaudu sisään -kohta, jonka takaa näet omat lainat, varaukset, maksut ja voit uusia lainasi.

Sisäänkirjautumiseen tarvitset kirjastokortin numeron ja siihen liittyvän nelinumeroisen PIN-koodin. Ensimmäisellä kerralla verkkokirjastoon sisään kirjautuessa on luotava ns. käyttäjätili, mikä tarkoittaa käytännössä, että luot itsellesi käyttäjänimen ja keksit siihen liittyvän salasanan. Jatkossa voit kirjautua verkkokirjastoon joko kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla tai vaihtoehtoisesti käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

Tässä linkki ohjeisiin:
http://cslibrary.lastukirjastot.fi/106355/fi/articles/ohjeita

Jos tilin luominen tai sisäänkirjautuminen tuottaa hankaluuksia, poikkea kirjastoon ja me opastamme sinua. Jos sinulla ei ole kirjastokorttiin liittyvää PIN-koodia, saat senkin samalla kirjastossa asioidessasi.

Siltä varalta ettet pääse näiden ohjeiden avulla katsomaan lainojasi, voit soittaa kirjastoon 03 8125 540 ja tiedustella lainatietojasi.