Milloin kirjastosta voi lainata teoksen Haasio Ari: Tehokkaammin sähköpostilla: opas sähköpostin kirjoittajalle.2002.BTS Kirjastopalvelu?

Kysytty

Milloin kirjastosta voi lainata teoksen Haasio Ari: Tehokkaammin sähköpostilla: opas sähköpostin kirjoittajalle.2002.BTS Kirjastopalvelu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjaston - maakuntakirjaston kokoelmiin kuuluvan aineiston sijainnin ja saatavuuden voi tarkistaa helposti itsekin kirjaston Riimi-aineistotietokannasta, joka löytyy internetistä kirjaston kotisivulta osoitteesta http://www.lahti.fi/Kirjasto/ .

"Tehokkaammin sähköpostilla" näyttää olevan kirjastossa tällä hetkellä saatavana. Se löytyy Haasion nimellä luokasta 69.7, mutta saattaa uutuutena sijaita myös uutuushyllyssä. Jos tarvitset apua kirjan löytämisessä, kysy neuvoa kirjaston tietopalvelusta.