Laitoin Helmetin varaukseen Varaus voimassa päivämäärän. Nyt haluaisin sen pois. Onko se mahdollista saada poistettua?

Kysytty

Laitoin Helmetin varaukseen Varaus voimassa päivämäärän. Nyt haluaisin sen pois. Onko se mahdollista saada poistettua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varaus voimassa -päivämäärää ei saa poistettua itse Helmet-palvelun kautta. Kirjaston henkilökunta saa sen poistettua. Ota suoraan yhteyttä lähikirjastoosi, tarvitsemme kirjastokortin numeron, jotta voimme käydä muokkaamassa varaustasi.