Otsikko
Minulla on Espoon kaupungin kirjastokortti. Lainaan kirjoja usein Sellon kirjastosta. Aikaisemmin sain sähköpostiini aina tiedot tilattujen teosten…

Kysytty

Minulla on Espoon kaupungin kirjastokortti. Lainaan kirjoja usein Sellon kirjastosta. Aikaisemmin sain sähköpostiini aina tiedot tilattujen teosten saapumisesta sekä lainausajan päättymisestä. Viime aikoina viestejä ei ole tullut. Missä vika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin sähköpostiosoitteenne, se on oikein asiakastiedoissamme kuten muutkin tiedot. Näin ollen sähköposti-ilmoitusten olisi pitänyt toimia. Ilmoitan eteenpäin ongelmasta ja pahoittelen toimimattomuutta. Toistaiseksi emme ole saaneet toisilta asiakkailta ilmoituksia s-posti-ilmoitusten toimimattomuudesta, mutta sitä on kyllä esiintynyt joskus tilapäisesti, silloin kylläkin kaikkia asiakkaita koskien. Pyydän palaamaan aiheeseen mikäli ongelma jatkuu vielä. Kirjautumalla omiin tietoihin saatte ajanmukaiset tiedot varauksista ja erääntyvistä lainoista niin kauan kun ongelma jatkuu.

Lisäyksenä edelliseen: Jos et saa kirjastolta ilmoituksia sähköpostiisi, tarkista, oletko valinnut O m i s s a t i e d o i s s a s i ilmoitustavaksi sähköpostin ja onko sähköpostiosoitteesi oikein.

Varmista lisäksi, ettei sähköpostilaatikkosi ole täynnä ja ettei roskapostisuodattimesi estä kirjaston ilmoituksia.
Ilmoitukset tulevat osoitteista circadm@luettelo.helmet.fi, exporter@luettelo.helmet.fi tai iii@haku.helmet.fi. Salli postin vastaanottaminen näistä osoitteista.

Kannattaa huomata, että sähköpostiosoitteet vaihtuivat kesällä HelMet-sivuston uudistuksen yhteydessä.