Voinko saada lainaksi elokuvan Ratkaisun päivät, Hannu Leminen 1956. Tuli TV 1 16.11.2018 klo 13:20, Vaikka VHS, CD, DVD muodossa.

Kysytty

Voinko saada lainaksi elokuvan Ratkaisun päivät, Hannu Leminen 1956. Tuli TV 1 16.11.2018 klo 13:20,
Vaikka VHS, CD, DVD muodossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

DVD-tallenne elokuvasta Ratkaisun päivät on parhaillaan tilauksessa ainakin HelMet-kirjastoille, joten oletettavasti se on saatavana ostamalla muutenkin. Ainakin Discshop myy sitä kympillä.

Heikki Poroila

Ratkaisun päivät -elokuva on katsottavissa myös Kansallisen audiovisuaalisen instituutin Radio-  ja televisioarkiston 10 katselupisteessä Helsingistä Ouluun. Katselu- ja kuuntelupisteissä voi katsella ja kuunnella vuoden 2009 alusta lähtien tallennettua ohjelmavirtaa useilta kanavilta sekä Yleisradion tuottamia digitoituja tv-ohjelmia vuodesta 1957 lähtien.

 https://kavi.fi/fi/rtva/ohjelmien-katselu-ja-kuuntelu/ohjelmavirta

Kansallinen audiovisuaalinen instituutti

Käyntiosoite: Sörnäisten rantatie 25 A, 5. kerros, Helsinki
Asiakaspalvelu: 0295 338 000, rtva@kavi.fi

Timo Matoniemi, KAVI