Otsikko
Onko kirjastossa tarjolla esim elokuvia kasetilla tai novelleja luettuna kasetille? Tarkoitan aineistoa, jota voisi käyttää peruskoulun jälkeisessä opetuksessa…

Kysytty

Onko kirjastossa tarjolla esim elokuvia kasetilla tai novelleja luettuna kasetille? Tarkoitan aineistoa, jota voisi käyttää peruskoulun jälkeisessä opetuksessa pienryhmässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa on tarjolla elokuvia kuvakasetilla (videokasetilla). Novelleja on luettu kotimaisilla ja ulkomaankielillä äänikasetille (c-kasetille) ja cd-levyille. Kirjaston aineisto on vapaasti käytettävissä pienryhmissä tekijänoikeuslainsäädännön puitteet huomioiden.