Jos olen lainannut kirjan laaksolahdenkirjastosta, voinko palauttaa sen leppävaaran kirjastoon vai onko minun vietävä se laaksolahden kirjastoon?

Kysytty

Jos olen lainannut kirjan laaksolahdenkirjastosta, voinko palauttaa sen leppävaaran kirjastoon vai onko minun vietävä se laaksolahden kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit palauttaa Leppävaaraan! Mistä tahansa Espoon kirjastosta lainatun aineiston voi palauttaa mihin tahansa Espoon kirjastoon. Voit myös halutessasi palauttaa kirjan mihin tahansa Helsingin tai Vantaan kirjastoon, tai vaikkapa Kauniaisiin. Näiden neljän kaupungin kirjastot muodostavat yhdessä HelMet-kirjastot.