Otsikko
Missä sijaitsi Lahden pääkirjasto 1966 (ESS 50 vuotta sitten, 9.2.2016)

Kysytty

Missä sijaitsi Lahden pääkirjasto 1966 (ESS 50 vuotta sitten, 9.2.2016)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden pääkirjasto sijaitsi tuolloin osoitteessa Hämeenkatu 12. Tämän vanhan puukirjaston pakkasista kirjasto siirtyi vuoden 1967 lokakuussa konserttitalon lämpöön Hollolankadulle.

Ja lämpöä piisaa nykyisessä kirjastossa Kirkkokadullakin, tänään kahdenkymmenenkahden asteen verran.