Otsikko
Olen etsimässä seuraavalle Jane Kenyonin runolle suomennosta. Alkuperäiskielellä teksti alkaa: Briefly It Enters, and Briefly Speaks Oman etsintäni tuloksena…

Kysytty

Hei!

Olen etsimässä seuraavalle Jane Kenyonin runolle suomennosta.

Alkuperäiskielellä teksti alkaa:

Briefly It Enters, and Briefly Speaks

Oman etsintäni tuloksena Kenyonin runoja ei liene suomennettukaan. Lahden kaupunginkirjaston runotietokanta ei kyseistä nimeä ainakaan tunne, enkä Helsingin kaupunginkirjaston Helmet-haulla myöskään löytänyt. OIenko oikeassa?