Miksi en onnistu lvaraamaan tätä aineistoa, kun siitä on kuitenkin muita varauksia: Tuhat vuotta, sata kirjaa / toimittajat: Jarmo Papinniemi, Seppo Puttonen,…

Kysytty

Miksi en onnistu lvaraamaan tätä aineistoa, kun siitä on kuitenkin muita varauksia: Tuhat vuotta, sata kirjaa / toimittajat: Jarmo Papinniemi, Seppo Puttonen, Joni Pyysalo, Nadja Nowak, Eeva Luotonen mediaName CD-levy | Yle Tallennemyynti | 1999 Ei saatavilla Espoo kotipalvelu aik (KADONNUT) 1 varaus, kappaleita 2

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Järjestelmä ei ota uusia varauksia, koska yhtään liikkuvaa kappaletta ei ole tarjolla. Toinen on merkitty kadonneeksi, toinen on KORJATTAVANA eli siinä on jotain teknistä vikaa. Näkyvillä oleva varaus on todennäköisesti tehty siinä vaiheessa, kun ainakin toinen on näyttänyt olevan saatavana hyllyssä. Jos tuo korjattavana oleva nide palaa kiertoon, varauksia voi jälleen jättää.

Heikki Poroila