Olen etsiskellyt Dylan Thomasin Lament-runon suomennosta. Kansalliskirjaston haku on huollossa, joten etsintä ei onnistu sieltäkään. Löytyisikö teiltä apua?…

Kysytty

Hei, olen etsiskellyt Dylan Thomasin Lament-runon suomennosta.
Kansalliskirjaston haku on huollossa, joten etsintä ei onnistu sieltäkään. Löytyisikö teiltä apua? Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marja-Leena Mikkola on suomentanut Dylan Thomasin runon Lament. Suomennos Valitus sisältyy Dylan Thomasin runojen kokoelmaan Rakkaus on viimeinen valo jota puhutaan : valikoima runoja (suomentanut ja esipuheen kirjoittanut Marja-Leena Mikkola, Otava, 1990).

Teos näyttää löytyvän oman kirjastoalueesi kokoelmista.

Thomas, Dylan: Rakkaus on viimeinen valo jota puhutaan : valikoima runoja (suomentanut ja esipuheen kirjoittanut Marja-Leena Mikkola, Otava, 1990)