Etsiskelen Allen Ginsbergin America-runon suomennosta. Onkohan sitä suomennettu?

Kysytty

Hei,

etsiskelen Allen Ginsbergin America-runon suomennosta. Onkohan sitä suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pentti Saarikoski on suomentanut Allen Ginsbergin runon America. Suomennos Amerikka on julkaistu Ginsbergin runojen kokoelmassa Kuolema Van Goghin korvalle (Tajo, 1963).

Teos on lainattavissa oman alueesi kirjastosta.

Ginsberg, Allen: Kuolema Van Goghin korvalle (Tajo, 1963)
https://books.google.fi/books?id=R77F3BuZZiIC&pg=PA11&lpg=PA11&dq=ginsb…