Miten voin vaihtaa noutokirjaston? Yritin vaihtaa sen varatut välilehden kautta. Se otti vastaan uuden noutokirjaston, mutta kun koneen avasi uudelleen, niin…

Kysytty

Hei, miten voin vaihtaa noutokirjaston? Yritin vaihtaa sen varatut välilehden kautta. Se otti vastaan uuden noutokirjaston, mutta kun koneen avasi uudelleen, niin noutokirjasto oli palautunut tähän entiseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos haluat vaihtaa oletusnoutokirjaston, se onnistuu HelMetin omista tiedoista kohdasta ”Muuta yhteystietoja”. Noutokirjasto on alimpana. Kun se on vaihdettu pudotusvalikosta, täytyy vielä painaa ”Jatka”. Sen jälkeen oletusnoutokirjasto pysyy voimassa.

Jos haluat vaihtaa tietyn jo tehdyn varauksen noutopaikkaa, se tehdään välilehdeltä ”Varaukset” vaihtamalla noutokirjasto varauksen kohdalta, painamalla ”Tallenna muutokset” ja vahvistamalla vielä vaihto painamalla seuraavaan kohtaan ”Kyllä”.

Toivottavasti nämä neuvot auttavat. Joskus järjestelmässä saattaa olla pientä viivettä, mutta jonkin ajan kuluttua ainakin muutoksen pitäisi tulla voimaan.