Otsikko
Miten voin tilata netin kautta muista Aurora-järjestelmään kuuluvista kirjastoista kirjoja? Paljonko se maksaa?

Kysytty

Miten voin tilata netin kautta muista Aurora-järjestelmään kuuluvista kirjastoista kirjoja? Paljonko se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tilata muista Aurora-kirjastoista hyllyssä olevaa aineistoa, jos Sinulla on IntroAktiivi -tunnus, jonka saa maksutta Aurora-kirjastoista. Varausmaksu muista Aurora-kirjastoista on tänä vuonna 1 e. Lisätietoja www.rovaniemi.fi/aurora/intro.Aintro.htm