Etsin kirjaa "Meteoriitti" kirjailijalta Dan Brown. Haluaisin varata sen mutta kirjaa ei vielä löydy Lukaksesta? Kirjakaupassa se kuulemma on.

Kysytty

Etsin kirjaa "Meteoriitti" kirjailijalta Dan Brown. Haluaisin varata sen mutta kirjaa ei vielä löydy Lukaksesta? Kirjakaupassa se kuulemma on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dan Brownin Meteoriitti on tilauksessa Lukas-kirjastoissa.
Kirjaa ei näyttäisi kuitenkaan olevan tilauksessa kotikirjastoosi. Kannattaa ottaa yhteyttä omaan kirjastoon ja kysyä mahdollisuutta kirjan tilaukseen.
Voit hakea teoksen ja tehdä siihen Webin kautta varauksen, jos sinulla on henkilökohtainen salasana Internet-palvelua varten. Varauksen teko onnistuu, vaikka teos ei ole vielä lainattavissa.
Kirjan voi toki varata myös soittamalla kirjastoon tai tekemmällä varauksen asioidessasi muuten kirjastossasi.