Onko Herttoniemen kirjastossa ilmainen netti, jos saapuu kodin vilskeestä työskentelemään oman kannettavan kanssa?

Kysytty

Onko Herttoniemen kirjastossa ilmainen netti, jos saapuu kodin vilskeestä työskentelemään oman kannettavan kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä vaan, Herttoniemenkin kirjastossa on asikkaiden käytetettävissä ilmainen langaton verkko.

HelMet-palvelusivustolla olevasta palkista "Kirjastot ja palvelut" löydät valikon, josta voit tarkistaa, missä kirjastoissa on käytettävissä langaton verkko.

Tervetuloa kirjastoon!