Otsikko
Onko mahdollista saada muistutukset kännykkään? Tällä hetkellä saan ne sähköpostiosoitteseen es. kun eräpäivät lähestyvät. kiitos

Kysytty

hei. onko mahdollista saada muistutukset kännykkään? Tällä hetkellä saan ne sähköpostiosoitteseen es. kun eräpäivät lähestyvät.
kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen asiakkaiden on mahdollista saada varattujen teosten saapumisilmoitukset ja lainassa olevien teosten eräpäivän lähestymisestä ilmoittavat tiedotteet matkapuhelimeen tekstiviestinä. Palvelu on maksullinen. Ohjeet palvelun käyttöönotosta löytyvät Helmet-verkkokirjaston Ohjeita-sivustolta ja sieltä kohdasta HelMet-tekstiviestipalvelut: Varausilmoitus ja eräpäivätiedote

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k