Miksei Helmet palvelussa näy enää a) punaisella erääntyneen aineiston kohdalla, että se on myöhässä ja maksettava summa? Nyt kun se on saman värisellä kuin…

Kysytty

Miksei Helmet palvelussa näy enää a) punaisella erääntyneen aineiston kohdalla, että se on myöhässä ja maksettava summa? Nyt kun se on saman värisellä kuin muut, niin ei enää pikavilaisulla huomaa, että mikä on myöhässä. b) Miksei saapuneiden kirjojen kohdalla lue, että mihin asti kirjaa säilytetään kirjastossa?? Enhän osaa hakea sitä nyt!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Omia tietoja ei ole varsinaisesti uusittu, vaikka verkkopalvelu uudistuikin, joten tiedot näkyvät HelMetin omissa tiedoissa entiseen tapaan. Tietokoneelta tarkistettaessa eräpäivä näkyy vihreällä ja maksut (tähän asti) punaisella. Samoin varauksissa näkyy noutopäivä (haettava viimeistään) sekä hakupaikka. Jos taas olet käyttänyt mobiiliversiota, tekstit näkyvät siinä harmaana, mutta muuten siitäkin löytyvät samat tiedot.