Itäkeskuksen kirjaston lainaustiskin seinässä oli juliste, jossa mainostettiin k u l t t i 0 8 -korttia kahdeksasluokkalaisille. Kysyin kortti koulusta ja sain…

Kysytty

hei!
Itäkeskuksen kirjaston lainaustiskin seinässä oli juliste, jossa mainostettiin k u l t t i 0 8 -korttia kahdeksasluokkalaisille.
Kysyin kortti koulusta ja sain poikani 8a-luokan luokanvalvojalta vastauksen, että se on 9-luokkalaisille tarkoitettu. MITEN ON?
ps. luulin että olen myöhässä vai aikaisesaakon olen (onkohan ensi vuonna omalle ysiluokkalaiselleni vastaavaa)?
yst. ter. eh

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kulttikortista on tiedotettu seuraavaa:

Kulttikortti on kaikille Helsingin kahdeksasluokkalaisille jaettava kortti, jolla saa etuja kymmenissä pääkaupunkiseudun kulttuuri- ja taidelaitoksissa.

Kulttikortti jaetaan koulussa kaikille helsinkiläisille kahdeksasluokkalaisille sekä Kulttuurikursseihin osallistuville yläasteen ja toisen asteen oppilaille. Kulttikortti on henkilökohtainen etukortti, joka on voimassa vuoden (2008).

Tästä voi siis päätellä, että kulttikortti on jaettu keväällä kaikille silloisille kahdeksasluokkalaisille, jotka ovat siis nyt syksyllä yhdeksännellä. Ensi vuodesta ei ole vielä tietoja.