Otsikko
Miksi en pääse kirjautumaan enää kirjaston sivuille, ennen se on onnistunut. En löydä omia tietoja, mistä näkisin ne. Valittaa salasanasta kokoajan?

Kysytty

Miksi en pääse kirjautumaan enää kirjaston sivuille, ennen se on onnistunut. En löydä omia tietoja, mistä näkisin ne. Valittaa salasanasta kokoajan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-verkkokirjastoon pääsee kirjautumaan osoitteessa https://luettelo.helmet.fi/iii/cas/login?lang=fin. Jos kirjautuminen ei onnistu, voisiko vika olla väärässä pin-koodissa? Sivun alareunassa olevan linkin kautta voit tilata uuden pin-koodin sähköpostiosoitteeseen, joka on asiakastiedoissasi.

Jos tuo ei auta, vika saattaa olla esimerkiksi selaimen asetuksissa. Asiasta on kuitenkin vaikea sanoa mitään ilman tarkempia tietoja.