Miten saan Helmet verkkokirjastossa näkyviin varaamani kirjan varauspäivän? - Joskus aikaisemmin se oli n äkyvissä, mutta nykyään ei ole. Voiko sen saada…

Kysytty

Miten saan Helmet verkkokirjastossa näkyviin varaamani kirjan varauspäivän?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti varauspäivä ei näy enää Helmet omissa tiedoissa eikä Taskukirjastossa.

Varauspäivän näkee kuitenkin virkailijoiden järjestelmästä. Voit tarkistaa sen kirjastokortilla lähikirjastosi tiskiltä asiakaspalveluaikaan.