Ajattelin varata Kuluttajalehden numeron 8/2014, mutta yhden numeron varaaminen ei näyttäisi onnistuvan vaan varatuksi tulisi ehkä koko vuosikerta tai jopa…

Kysytty

Ajattelin varata Kuluttajalehden numeron 8/2014, mutta yhden numeron varaaminen ei näyttäisi onnistuvan vaan varatuksi tulisi ehkä koko vuosikerta tai jopa enemmän. Hm, mitenkähän on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-palvelusivustolla neuvotaan lehtien varaamisesta näin:

"Voit valita varattavan lehden numeron vasta, kun olet antanut muut varaustiedot, esimerkiksi näin:

Etsi haluamasi lehden nimeketiedot ja napsauta joko painiketta Varaa tai painiketta Lisää koriin. Syötä omat tietosi, valitse noutokirjasto ja napsauta painiketta Jatka. Nyt näytölle ilmestyy luettelo valitsemasi lehden numeroista. Valitse haluamasi numero ja napsauta painiketta Varaa valittu lehden numero.

Toistaiseksi voit itse varata kerrallaan vain yhden numeron kutakin lehteä. Voit pyytää kirjaston henkilökuntaa tekemään varauksia useammista saman lehden numeroista."

http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin/k