Otsikko
Miten pystyn vaihtaamaan niin että tiedot tulleesta kirjasta tulee minulle sähköpostitse eikä tavallisen postin kautta?

Kysytty

Miten pystyn vaihtaamaan niin että tiedot tulleesta kirjasta tulee minulle sähköpostitse eikä tavallisen postin kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa saat noutoilmoituksen sähköpostiisi, jos sinulle on avattu henkilökohtainen palvelu ja olet saanut tunnusluvun. Verkkokirjaston sivulta http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=resrs&sesid=1006774446
pääset "omiin tietoihin" antamalla kirjastokortin numeron ja tunnuslukusi. Sen jälkeen voit valita kohdasta "ilmoitustapa" vaihtoehdon sähköpostitse.
Mikäli sinulla ei vielä ole tätä palvelua, saat palvelun avattua tulemalla kirjastoon ja esittämällä kirjastokorttisi ja henkilötodistuksesi. Kun palvelu on avattu, voit itse muuttaa ilmoitustavan sähköpostiksi.