Miten kauan kirjan käsittely voi kestää? Varasin monta viikkoa sitten kirjan Tana French: Broken Harbour, Helsingin siirtokok. Kirjaa on näköjään kaksi…

Kysytty

Miten kauan kirjan käsittely voi kestää? Varasin monta viikkoa sitten kirjan Tana French: Broken Harbour, Helsingin siirtokok. Kirjaa on näköjään kaksi kappaletta, varaukseni on ensimmäisenä. Ei ole varsinaista kiirettä mutta olisin luullut että kirja käsiteltäisiin melko nopeasti kun varauksia on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan saaminen lainattavaksi on tosiaan kestänyt melko pitkään. Syksyn aikana uutuuskirjoja tulee paljon ja jonojen purkaminen vie aikansa. Yritämme saada pikaisesti kirjan eteenpäin.