Löytyykö kirjallisuutta messujen järjestämisestä?

Kysytty

Löytyykö kirjallisuutta messujen järjestämisestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin tällaisia kirjoja ja opinnäytetöitä on olemassa:

- Onnistu messuilla! : näytteilleasettajan käsikirja (1996)
- Messuguru : messumarkkinoijan ideakirja / Mikael Jansson (2007)
- Menesty messuilla : yrityksen opas / Susa Keinonen, Pirjo Koponen (1997)
- Messutoiminnan kehittäminen pienten elintarvikeyritysten markkinointimuotona: loppuraportti / Tarja Rinta-Pukkila (1997)
- Messujen järjestäminen projektityön muotona : Kallavesj’ näyttely / Leila Rautiainen (2004) Linkki tiivistelmään: http://www.savonia-amk.fi/kirjasto/opinnayt/abstrakti/abstrakti.liku200…
- Ambient designin hyödyntäminen messusuunnittelussa / Kristiina Suominen (2008) Linkki tiivistelmään:
http://www.designkuopio.fi/abstract/2007/fi/muotoilu/2771.html
- Messut - ideasta toimintaan : messutoteutus osana yrityksen markkinointiviestintää / Elina Syrjänen, Anne-Mari Uschanoff (2005)