Mistä nimi RIPSA on peräisin, ja mitä se tarkoittaa? Työkaverini nimi on Ripsa, ja hämmästyin tätä nimeä, en ole ennen kuullut...

Kysytty

Mistä nimi RIPSA on peräisin, ja mitä se tarkoittaa? Työkaverini nimi on Ripsa, ja hämmästyin tätä nimeä, en ole ennen kuullut...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ripsa-nimen alkuperää ei löytynyt mistään etunimikirjoista, joissa on nimien merkitykset selitetty. Internetissä olevalla sivustolla Ripsa-nimestä on vain maininta, että on harvinainen nimi: http://www.etunimet.net/ .